Eerste dagen Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nandi Teeuwen - WaarBenJij.nu Eerste dagen Nieuw-Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Nandi Teeuwen - WaarBenJij.nu

Eerste dagen Nieuw-Zeeland

Blijf op de hoogte en volg Nandi

02 November 2014 | Nieuw Zeeland, Auckland

Woensdagavond is ons avontuur begonnen:) Na wat tranen en hele dikke knuffels bij het afscheid zijn we door de duane heen gegaan.
De reis bestond uit drie vluchten, stoppend in Dubai, Brisbane en als laatste Auckland. De laatste twee vluchten hebben we in de A380 gevlogen. Wat een mooi ding joh! Jasper heeft gevraagd of we in de cockpit mochten kijken en dat mocht!:)
In de langste vlucht heb ik het boekje zitten lezen waarbij een heel aantal van jullie eem bijdrage aan heeft geleverd! Wat ontzettend leuk en lief om te lezen:) De stewardes zag het boekje en vroeg of het onze huwelijksreis was. We hadden eigenlijk gewoon ja moeten zeggen natuurlijk:p

Vrijdagmiddag Nieuw-Zeelandse tijd zijn we aangekomen. Met een shuttlebusje zijn we voor het hotel afgezet. We konden nauwelijks onze ogen open houden en hebben besloten om na een douche ook maar lekker te gaan slapen. Heerlijk om je benen weer te kunnen strekken en in een bed te liggen! Totdat we om 23.00 uur ruw wakker gemaakt werden door het brandalarm dat af ging.. Het hele hotel is ontruimd. Bij ons zat de paniek en angst er goed in! Ik dacht al: 'Goed begin van je reis, als meteen de eerste nacht je hotel affikt met je backpack er nog in!' We hadden wel snel onze tassen met belangrijke papieren gepakt, maar waren in de paniek de kamersleutel vergeten. Heel handig haha. Gelukkig was het loosalarm en konden we onze nacht gewoon in de kamer vervolgen.
Zaterdag waren we vroeg wakker en hebben we ergens ontbeten. We hebben door Auckland gelopen om te kijken hoe en wat er te zien valt. We zijn de Skytower opgeklommen voor een prachtig uitzicht! In de middag zijn we naar Sealife geweest en hebben we een leuke plek gezocht voor het avondeten. Zaterdag hebben we ook een auto gehuurd voor de weken in Nieuw-Zeeland. De campervannen bleken allemaal al verhuurd te zijn.
Zondag hebben we een heel stuk gelopen. We zijn naar Mount Eden geweest. Hier kun je een krater zien dat begroeit is met gras en heb je een prachtig uitzicht over de stad:)
Nu zijn we even aan chillen met wat te drinken en gaan zo bekijken wat we verder gaan doen!
Morgen begint onze roadtrip door Nieuw-Zeeland:)

Dikke kus van ons uit Nieuw-Zeeland!

• 02 November 2014 - 08:04

Petra:

fijn,om mee te mogen genieten, van Jullie reis, ik gaje volgen, veelpleger.

• 02 November 2014 - 08:05

Petra:

veel pleger, moet veel plezier zijn.

• 02 November 2014 - 08:37

Lisanne:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen! Nieuw zeeland is echt prachtig, je weet soms niet wat je ziet, zo mooi! Geniet ervan samen!
    Liefs

• 02 November 2014 - 09:07

Cora Knyn:

Wat hartstikke leuk om zo jullie reis te mogen volgen…..ik kijk uit naar al jullie avonturen…GENIET…..

• 02 November 2014 - 10:09

Esmée:

Hé nichtje, een goed begin van jullie reis zo in de A380 en met brandalarm. Veel plezier op de roadtrip. Xx

• 02 November 2014 - 12:03

Lidy & Carin:

Heel erg leuk om op deze manier jullie reis te volgen. Leuk geschreven, heb er weer helema beeld bij

• 02 November 2014 - 12:29

Renate:

Wat een leuk begin van de reis. Ik ben nieuwsgierig naar het vervolg.
    Veel plezier.

• 02 November 2014 - 12:48

Mandy:

Poeh! wat hebben jullie in zo'n korte tijd al veel mee gemaakt! Leuk om jullie reis te kunnen volgen! Heel veel plezier met jullie road trip! XX

• 16 November 2014 - 15:29

Peter:

Ik ben onder de indruk. Zoveel in zo, n korte tijd. Genieten samen . Love you. Xxx ☺☺☺